Articles Published in International Refereed Journals
Dunning-Kruger Sendromu Çerçevesinden Girişimcilik Eğitimlerinin Girişimci Adayları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi, Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 2, Issn: 21475792, Küçün N. T., Güngör S., Eroğlu S. 2019
Investigation of Brand Name-Country of Origin Preference in Four Different Product Groups with Respect to Conspicuous Consumption Tendency, İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 37-46. Torlak, O., Tiltay, M. A., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013
Articles Published in National Refereed Journals
“Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi”, Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, 6(12), 1-20. Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013
“Bist100 Endeksinde İşlem Hacmi (Tl) ve İşlem Miktarlarında Bireysel Yatırımcı Açısından Takvim Anomalisi, Akademi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(16), 91-108, Güngör S., Küçün, T. N. 2018
“BIST100 Endeksinde İşlem Hacmi ve İşlem Miktarında Hava Durumu Anomalisi”, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (In Press), Güngör S., Küçün, T. N., 2019
Papers Presented at National Scientific Meetings and Published in Proceedings
“Yönetici ve Personelin İşletmelerinde Gerçekleştirilen Performans Değerlendirme Uygulamalarına Yönelik, 2. Uluslararası iKSAD Sosyal Bilimler Kongresi. Gaziantep, Türkiye, Girginer, N. & Duman, H. & Alp, F., 2018
“Materyalist Değerlerin Çevre Dostu Ürün Tercihlerine Etkisi: Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma, 17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi. İzmir, Türkiye, Girginer, N. & Duman, H., 2018
“Kadın Lisans Öğrencilerinin Mobbing Bilgi Düzeyleri Ve Mobbinge Maruz Kalma Sıklıkları Üzerine Bir, I. Uluslararası Kadın Araştırmaları Sempozyumu. Eskişehir, Türkiye, Girginer, N. & Yenilmez, F. & Duman, H., 2017
“An Evaluation Of Students’ Perceptions About The Quality Of Public Transportation Service”, I. International Congress of Human and Social Sciences. Pristina, Kosova, Girginer, N. & Bashir, A. & Duman, H., 2017
“Dimension of The Staffs’ Performance Evaluation Directions”, The Sixth International Conference in Economics. Paris, France, Girginer, N. & Çemrek, F. & Duman, H., 2017
“Dimension of University Student’s Attitudes Towards Mobbing”, The Sixth International Conference in Economics. Paris, France, Girginer, N. & Duman, H., 2017
“Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Ve Kurumsal Sosyal Sürdürülebilirlik Stratejileri”, 5. Ulusal Kurumsal Yönetim, Yolsuzluk, Etik ve Sosyal Sorumluluk Konferansı- Trakya Üniversitesi – 23/24.10.2014, Edirne, Küçün T. N., 2014
“Sanayi Kümelerinin Ar-Ge İhtiyaçları için Yeni bir Model Önerisi”, ÜSİMP VI. Ulusal Kongresi, Düzce (http://www.usimpkongre2013.duzce.edu.tr/), Küçün T. N., Yörük Y., Polat B., 2013
“Sanayi Kümelerinin Ar-Ge İhtiyaçları için Yeni bir Model Önerisi”, ÜSİMP VI. Ulusal Kongresi, Düzce (http://www.usimpkongre2013.duzce.edu.tr/), Küçün T. N., Yörük Y., Polat B., 2013
“Hedonik Satın Alma Ve Haz İktisadı Kavramlarına İlkçağ Felsefesinden Bakış”, 6. Uluslararası Multidisipliner Avrasya Kongresi, Güngör S., Nihan Tomris K., Erdiren Y. O., 2018
“The Contextual Effect and Measurement of Attention to Advertisements Via Eye Tracking Method”, VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, Yaman, C., Küçün N. T., Güngör S., Eroğlu, S., 2018
“Biometric Analysis Of Stress Levels Of Digital Natives And Digital Immigrants Within Online Shoppin, VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, Küçün N. T., Yaman, C., Güngör S., Eroğlu, S., 2018
“Sürdürülebilir Kırsal Turizm”, The International Sustainable Tourism And Environment Protection Conference, Edirne, Küçün N. T., Güngör S., 2019
“Trakya Turizmi ve Kalkınma Ajansı Desteklerine Yönelik Bir Durum Analizi”, The International Sustainable Tourism And Environment Protection Conference, Edirne, Küçün N. T., Güngör S., 2019
“Sosyal Arzu Edilirliğin Kişilik Ölçeklerine Ve Davranışsal Finansta Duygusal Hevristiklere Yansıması", 5. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve İdari Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018
“Girişimciliğin Oyunlaştırma ile Yaygınlaştırılması ve Ekosistem Uygulamaları”, 3. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, Uçkun N., Hakan C., Küçün N. T., 2017
“Kuruma Bağlılıkta (Duygusal Bağlılık, Devam Bağlılığı Ve Normatif Bağlılık) Kişisel Özellikler, Namık Kemal Üniversitesi Örneği, 5. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve İdari Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018
“Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak İşlemek Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu, 23. Pazarlama Konferansı, Türkiye, Ozkara, B. Y. & Doğan, V.
“Elektroensefalografi (EEG); Olaya İlişkin Potansiyeller ile Tüketici Tercihlerinin ve Satın Alma Fiyatının Tahminlenmesi", 22. Pazarlama Konferansı, Türkiye, Ozkara, B. Y. & Örün, Ö.
“Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurları, 21. Pazarlama Konferansı, Ozkara, B. Y. &Tiltay, M. A
“Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının Veri Karakteristiği Ve Veri Kalitesi Kapsamında İncelenmesi: Optimal Katılım Düzeyi Seçenek Sayısına İli şkin Bir Çıkarım, 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, (En iyi Bildiri Ödülü), Dogan, V., Ozkara, B. Y., Yilmaz, C. & Torlak, O.
“Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin, Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Torlak, O., Ozkara, B. Y. & Dogan, V
“Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi", 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y.
“The Role Of The Personal Traits On Internet Shopping In The Context Of Resoned Action Theory”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, Torlak, O. & Ozkara, B.Y
“Sustainable Technology Transfer Ecosystems”, (5th Internatıonal Women And Business Conference - Alfa University Belgrade – 8-9-10.10.2014, Küçün T. N, Erdem O, Yörük Y., 2014
“The Effect Of Anti-Tobacco Warning Messages On University Students’ Smoking Behaviour And Reactance", 2nd Int’l Social Business @ Anadolu Conference: Business As If People Matter, Anadolu University - Eskişehir, Tomris Küçün N., Erdogan B. Z., Özmen M, 2015
“Türk Turizminin Son Dört Yılı: 24 Kasım 2015 Ve 15 Temmuz 2016 Olaylarının Turizm Gelirlerine Ve Ödemelerine Etkisi", Motif Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018
Papers at International Scientific Meetings
“Luxury Consumption tendency: conceptualization, scale development and validation” AMA Summer, ABD, Dogan, V., Ozkara, B. Y. & Dogan M., 2016
“The Effects Of Electronic Word Of Mouth On Brand Image And Purchase Intention: An Application", International Journal Of Arts & Sciences Multidisciplinary Conferences , USA, Torlak, O., Ozkara, B. Y., Tiltay, M. A. & Cengiz, H., 2013
“The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work-Life”, Social Business International Conference, Torlak, O., Tiltay, M. A., Ozkara, B. Y. & Dogan, V., 2013
“An Investigation of A Number of Brand Equity Components Effect on Brand Loyalty: The Case of Turkce", 11. International Conference on Knowledge, Economy and Management, Malta, Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013
“The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes Towards Religious Brand Name”, 42. European Marketing Academy Conference (EMAC) (Poster), Torlak, O., Tiltay, M. A., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013
Studies in Review Process
“Estimation Of Consumer Preferences And Purchase Price With Event-Related Potentials”, Neuroscience Letters, (Elsevier)
“A Critical Approach To Flow Theory Based on Online Purchase Intention Literature”, Current Psychology (Springer)
“A new approach to construction of flow experience; based on hedonic and utilitarian patterns", Positive Psychology (Springer)
“Brand Trust in Unit and Number Effect Dichotomy”, Istanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi